Tarih beni yazmıyorsa ben kendim yazarım!

20 Kasım 2015 Cuma



                           
                       
Az önce oturdum eski yazılarımı okudum ben bildiğin çıt kırıldım premsesmişim ya. Bu süreçte ne oldu bilmiyorum ama içimde yatan koğuş ağası ortaya çıkmış bir bıyık bıraksam tamamım.

 İnsanın geçmişini okuması çok güzel bir şey neler yaşamışım neler hissetmişim hepsi duruyor. Ama bayağı bayağı yazmışım şimdi yazamıyorum yörüngemi kaybetmiş gibiyim neyi takip ediyordum nasıl yazıyordum ne yapıyordum diye sürekli hatırlamaya çalışıyorum. Keşke hiç bırakmasaymışım. Gerçi yazmayı hiç bırakmadım twitter da sürekli yazdım daha pratik olduğu için oradan bir hesap açtım hesabım bayağı bayağı büyüdü fanlarım bile çıktı hatta bir dergiden yazarlık teklifi aldım ama orada böyle yazmıyorum kendimden bahsetmiyorum gelişi güzel sallıyorum cümleleri ne çıkarsa. Burası benim iç dünyam olmuş koğuş ağası olmadığım tek yer bazen hangisi gerçek benim diye düşünüyorum hissettiklerim mi tavırlarım mı ikisinin arasında büyük bir çelişki var ama bu konu hakkında fazla düşünmemeye çalışıyorum sonu hiç iyi yerlere çıkmıyor. Aslında şu sıralar düşünmem gereken tek şey vizeler vizeler ve vizeler ama ipin ucu kaçtığı için nereden çalışmaya başlayacağımı bilemiyorum okulu yıllarca bitiremeyenlerden olmak istemiyorum bunun için çok çalışmam çalışmam içinde iyi olmam gerekiyor ama iyi olmam için ne yapmam gerektiğini bilimyorum umarım en kısa zamanda öğrenirim yoksa sonum pek iyiye gitmiyor. Buraya böyle bir ruh haliyle dönmek hiç istemedim aslında biraz da bunun için bekledim belki bir şeyler düzelir enerjim yükselir ama hiç bir şey olmadı bende döndüm işte.

6 yorum:

  1. ya sakin ol ve yeniden başla yaparsın vizelere. ya hatırladın mı çorapla araba sürmek ondan sonra hayatın arkadaşlar. ya şu son zamanlarda yaşadıkların senin üzmüş değiştirmiş olmalı. ya baksana, benim blogda sağda yanda feys insta twit filan var. ya ben senin twitini biliyom mu ki. üye olsana bana. bilmiyodum yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala çoraplarla araba kullanıyorum ki :)
      ay deep seni hep stalkladım ama gerçek adım olduğu için takip edemedim :d

      Sil
  2. vizeler konusundaki ruh halimiz aynı :( çalışamadıkça stres yapıyorum stres yaptıkça çalışamıyorum. Ama iyi ki dönmüşsün burada rahatlıyoruz biz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi korkunç bi kısır :(
      Saol :)
      Kolay gelsin sanada

      Sil
  3. Su gibi geçsin bu hal.. Sevgilime söylerim ben böyle zamanlarda, su gibi aksın geçsin, için huzurla dolsun diye.. Senin için de diliyorum, su gibi geçsin..

    YanıtlaSil