Tarih beni yazmıyorsa ben kendim yazarım!

18 Nisan 2014 Cuma

Sokaktaki köpekler






                                          
Bence dünyada en tehlikeli şey eğitilmemiş insandır. Eğitim derken okuldaki derslerden bahsetmiyorum. Çok nadir yerlerde verilen insanlık dersleri. Bu derslerden mahrum büyüyen bir nesil dünyanın her yerinde var.  Bu insanların daha iyi şerefsizlik yapması için biraz bilek gücüne ihtiyaçları var, bilek gücü erkeklerde daha fazla olduğu için bu şerefsizleri genelde erkek olarak tanırız dişi versiyonları da elbette var.  Bu tip insanların nesli Kabil'le başladı, dünyanın sonuna kadarda sürecek.  Bu şerefsizler yaşadıkça Şiddet gören kadınlar tecavüze uğrayan çocuklar ve daha bir çok şey devam edecek. Eğer babamı tanımasaydım erkeklerden nefret ederdim. Babam ve babam gibi insanların var olduğunu bilmek kuruyla yaşı yakmamam için bir sebep. 

Her sabah okula gitmek için evden çıktığımda bir çok şeyle karşılaşıyorum. Bazen çok aciz hissediyorum. Sürekli ceylan gibi tetikte bekliyorum. Yolda yürürken birilerinin göz hapislerine alıştım. Birilerinin gelip tanışmak için rica etmesini de hoş karşılıyorum, öyle bir duruma geldim artık. Telefon numaramı isteyenler en masum olanları bence. Kıçıma bakıp laf atanları sarhoştur diye geçiştirip yatıştırıyorum kendimi. Laf atan ergenleri büyüyünce utanacaklar diye duymamazlıktan geliyorum. Takip edenler nasıl bir işkence yaptıklarının farkındalar mı acaba çok merak ediyorum. Bir saatlik yolculuk süresince gözünü kırpmadan bakanlar nasıl rahatsız ettiklerini biliyorlar mı. Yine bunlar klasik şeyler üstesinden geliyorum yani geliyoruz alıştık. 

Okuldan çıktığımda hava kararmıştı. Bindiğim otobüs gayet sakindi. Elimdeki kitabı açıp o mükemmel satırların tadını çıkarırken yine göz hapsine alındım. Çok umurumda değildi doğrusu hep olan şey. Gelir tanışmak ister numara ister gider.  Kitaptan başımı kaldırdığımda direk adamın kısık gözleriyle karşılaşıyorum. Tuhaf bir tip sıska başında bir bere var elleri cebinde ve gözünü kırpmadan yüzündeki tek bir kası oynatmadan bana bakıyor. 

Genelde karşımdakinin hangi amaçla baktığını anlarım. Sapıklıktan yahut bir umutla ama bu adamın baktığı gibi hayatımda ilk defa biri bana bakıyor. Öyle korkunç ki belirsizlik amacı ne hiç bilmiyorum tüylerim diken diken oldu korkma pink diye teselli ederken buldum kendimi. İneceğim durağa yaklaşınca biraz rahatladım ayağa kalkıp arabanın durmasını beklerken adamın nefesini ensemde hissettim. Titreyen bacaklarıma aldırmadan aşağı indim. Sokaktaki kalabalığın içine dalınca rahatlayıp oh be dedim. Biraz ilerleyip dükkanını kapatmak üzere olan kuru yemişçiden pişmaniye aldım pişamniyeyi çok severim. Kalabalık sokakta yürürken elimi pişmaniyeye daldırıp bir parça kopardım tam ağzıma atacakken karşıma çıkan kısık gözler kanımın donmasına neden oldu. Beresini çıkarmış yarı dökülmüş saçlarıyla yine aynı ifadesiz şekilde bana bakıyor. Ne yapacağımı şaşırdım pişmaniyeyi geri koyup telefona sarıldım abimi arayıp nerede olduğunu öğrendim işte olduğunu duyunca telefonu kapatmasını bekledim ardından kapatmamış gibi gel beni al dedim bunları yaparken  eve doğru ilerliyordum tabi adam benim önümde ve sürekli dönüp dönüp bana bakıyor. 
Öyle acizim ki neyden korktuğumu bile bilmiyorum bana ne yapabilir ki sanki bu kalabalıkta ama lanet olsun ki korkuyorum işte. Siteyi bu kadar uzağa yapan mimara küfür etmeyi ihmal etmeden eve doğru koşar adımlarla ilerledim. En son sitelerin olduğu sokağa gelince bir siteye girip güvenliğe sarılmak istedim. Kendi kendime konuşup ilerlerken sıska adamın ortalıkta olmadığını fark ettim etrafı kolaçan ettiysem de bir türlü göremedim.  Fırsat bilip koşmaya başladım bizim sitenin önün gelince güvenliği öpücektim resmen. Havanında piskolojisi bozuktu bu gün bir yağdı bir açtı en son yağan yağmurda ıslanmıştım birde öyle korkunca titremeye başladım. Titreye titreye dairenin önüne geldim asansörde beni yalnız bırakan Ahsen'e küfürler savurdum zorla eve attım kendimi kapıyı da bilmem kaç kez kilitledim. Bu şerefsizin eline ne geçti öyle merak ediyorum ki benim yavru kedi gibi korkmam ona haz mı verdi kendime de kızıyorum hiç bir şey olmadı ama salak gibi titredim. İşini gücünü bırakıp akşam vakti beni evime kadar takip etti o süreçte yüzündeki tek bir kas bile kıpırdamadı. Korktuğumu fark ediyosun korkuttuğunu da biliyosun peki ne istiyosun amacın ne niye takip ediyosun? Böyle bir şerefsizliği yapmak için bana mantıklı bir sebep sunsa yemin ederim izin vericem. 
Eğitimsiz insanlar vahşi canavarlar oluyorlar. 

Her anneye yalvarmak istiyorum eğitemeyeceğin çocuğu doğurma! Doğurup sokağa salma lütfen..

53 yorum:

  1. Korkma Pink ne yahu? :))) Gerilim filmi gibiydi ve hazır yeni gerilim filmi izlemişken bu moddan çıkayım azıcık diye buraya geldim burada da gerim gerim gerildik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma demek işte :))

      Ya ya sen film izlerken ben yaşayarak geriliyorum :)))

      Sil
  2. Sanki kendim yaşıyor gibi oldum, titredim bi an. Senin yaşadığın korku daha fazla tabii. Ben böyle durumlarda bildiğim bütün duaları okuya okuya bi hal oluyorum. En azından ayetel kürsi falan okusaydın pink, rahatlatırdı. :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okudum

      Sadece ayetel kürsimi hatim indiricektim resmen :(

      Sil
  3. köpekler derken, eğitimsiz insanları mı kastediyorsun. ahahaha :D güzel benzetme.
    bu kadar güzel olma o zaman, kimse bakmaz sana. ayrıca kötü bi haber vereyim mi? adam evini öğrendi galiba. bundan sonra rahat bırakmaz seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpeklerede hakaret oldu galiba :)
      Güzellikle bi ilgisi yok ki öyle çok güzel bi insan değilim zaten sokakta benden birsürü var. Bakmaları için dişi olman yeterli :)

      Yaaaa o adamı bir daha görürsem yere oturur ağlarım.

      Sil
  4. cidden çok kötü ve korkunç geçmiş olsun umarım bi daha karşına çıkmaz.ne yazık ki kadın olmak çok çook zor hele ki ülkemizde. cinsiyet farkı ile bile dünyaya gelmeyen masum bebeklerden "hayvan" yaratan kadınlar işin doğurmakla bitmediğinin sne yazık ki farkında bile değil... çok üzücü....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol :)

      Kadın olmak herheyre zor hatta insan olmakta çok zor.

      Sil
  5. Benim hala biriyle mahkemem devam ediyor bu yüzden aynı seni takip eden bi şerefsiz aşağılık köpeğin teki kız kardeşimi takip etmiş ama Allah işte o gün evde olacağım tutmuş ben bunu elime bir aldım yeminler olsunki öldü diye bıraktım ama ölmemiş sonra dava açmış bana 1 yıldan fazladır sürüyor mahkeme hiç pişman değilim şiddet yanlısıda değilim ama hak edene hakkını vereceksin. Çok geçmiş olsun dilerim bir daha yaşamazsın böyle şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah birde mahkemeye vermiş hem suçlu hem güçlü.

      Saol. Umarım hayırlısıyla sende atlatırsın mahkemeyi.

      Sil
  6. Pink bende çok korkarım öyle şeylerden :(
    İnsanlar o kadar pislik ki kimin ne olduğunu anlamak imkansız..
    Bazıları var ki tam manyak arkadaşlarından bile çıkıyor böyle tipler ve bende bu artık fobi oldu..
    İşin kötü yanı bana laf attıklarında benim ağzım durmaz direk küfür ederim. Bi de böyle pislikler suçu yokmuş gibi üste çıkmaya da çalışırlar..
    Böyle insanlara ne yapılmaları gerektiği belli de yer müsait değil ama sen anladın ne demek istediğimi anladın :)
    Çok çok geçmiş olsun tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya arkadaşlar arasında bile varmış insan kime güveneceğini şaşırıyo.

      Ben hiç duymamış gibi yapıyorum hiç uğraşılmaz ki onlarla.

      Anladım evet ;)

      Saol canım :)

      Sil
  7. son mesaj çok anlamlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlaşılmasın da :))))

      Sil
    2. valla yakin bi zamanda kimseyle husumetin yoksa bence olmaz :D

      Sil
    3. Yok kimseyle husumetim rahatım o zaman :D

      Sil
  8. Korkunç. Ben de 7. sınıftayken böyle merkeze biraz uzak bir yerdeydi evimiz. Bisikletli birisi usul usul takip etmişti siteye girene kadar. Onu hatırladım...

    Kendine kızmanı gerektirecek bir durum da değil ki ayrıca. Korku bu... Minicik, zararsız bir böcekten bile korkabilirken insan, kendi türünden mi korkmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usul usul.takip edenlerde oldu da böylesi ilk ya berbat bişeydi.

      Dimi doğru söyledin kızmıyım kendime :)))

      Sil
    2. Bi daha olmasa bari...

      Sil
    3. Birdaha görmedim hiç inşallah olmaz :/

      Sil
  9. Çok güzel anlatmışssınız, ne yazık ki insalar böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Ne yazık ki...

      Sil
  10. Keşke okumasaydım :\
    okurken fark ettim ki , her cümle sonrası burnumdan sert nefes alıp veriyorum.
    onsekizimde yediğim şişin soğukluğunu hissettim içimde. ve o son cümlelerim geldi aklıma
    "bırakıın lan kızıı s*kerim kitabınızı!"

    türkiye'de kadın olmak zor zanaat.
    imkansız değil ama zor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha birde eski bir şiirimi hortlattım bunu okuduktan sonra
      bakarsın..

      Sil
    2. Ufff şişmiiii nası oldu ki korkunç.

      Türkiyede değil dünyada zor. Hatta insan olmakta çok zor.

      Bakıcam hemennn :))))

      Sil
    3. Omuriliğe doğru hissedilen bir şiş :)
      yok yok dünyada değil , hakikaten Türkiye'de zor.
      ha birde kesinlikle Müslüman kesimde..

      Sil
    4. Ayy korkunç şişde kimin aklında gelirdi baştan anlatsana noldu niye oldu.

      Doğru inançları yaşamak çok zor bu ülkede

      Sil
  11. Allahım başa vermesin, her şey beklenir böyle sosyopatlardan.
    bir daha gördün mü abine gerçekten söyle lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin

      Şükürler olsun bir daha görmedim.

      Sil
  12. Bayramın mubarek olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha

      saol saol seninde mübarek olsun :D

      Sil
  13. okul iyi gidiyo di miiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi valla üni böyleyse çok rahat diyorum da ilk yıl ya üstümüze gelmiyolarmış :D

      Sil
    2. oh oh hep böle rahat olsun o zaman :)

      Sil
    3. Üst sınıfların halini görünce korkuyorum :d bu yılın tadını çıkar seneye ölcen diyolar :d

      Sil
  14. Geçmiş olsun pinkim. Oluyor böyle şeyler maalesef... Ben çok daha küçükken gelmişti başıma böyle bir şey...13 yaşlarındaydım ben. Takip eden de 17-18 yaşlarında genç bir çocuktu eve kadar takip ettiği yetmemişti birde kapının önündeki arabaya yaslanıp beklemişti epey... hatta anneme zar zor söylediğimde, annem balkondan bakıp oğlum istersen çaya gel bir de demişti:D Ona rağmen gitmemişti... Arkadaşlarla yakındaki parka gittiğimde adım adım takip etmişti yine.. salıncağa falan bindiğimde dibimde bekliyordu neye binsem dibimde bekliyordu ben de yokmuş gibi davranıyordum... Soran arkadaşlara da bekçi köpeğim diyordum:)) garipti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaa ama bu zararsızmış öyle takip edenlerde oluyo ama bu öyle bakıyodu ki çok korkunçtu gerçekten görmen lazım.

      Sil
  15. Sana bakan serseri de öyle boş boş amaçsızz anlamsız bakıoyorduysa tinerci falandır.... Bir kaç ay önce otobüse bindiğimizde bir adam binmişti ve o kadar sakin durgun öyle boş bakışları vardı ki... hatta düştü, eşim ve bi başkası yardım etti kaldırmak için ve o a kokusundan anladılar ki çekmiş kafayı...mtam da karşımıza oturdu dikti gözlerini bakıyor bana ama biz aldırmadık çünkü kafa gidik... Hiç öyle boş bakan gözler görmemiştim hayatımda... arada da elinden bir şeyler kokluyordu.... İnene kadar öyle boş bomboş gözlerle bakıp durdu. Ürkütücüydü. Dikkat etmek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ama öyle tinerci olsa takip edemezki onların yürümeye mecali olmuyo. Gerçekten ürkütücü böyle gücüm olsada bi pataklasam nası rahatlardım :)))

      Sil
  16. Çok geçmiş olsun Pink.

    İnsanlar gözlerini dikip bakmaktan, laf atmaktan, takip etmekten ne anlıyorlar aklım almıyor.

    Ben de böyle bir olay yaşadım. Ama beni taciz eden adam daha ileri gitti ve mahkemelik olduk. Yüzünü her gördüğumde sinirlerim tepeme çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde mahkemeye çıkarıyorlar ya hiç anlamıyorum suçlu belli ceza belli ne mahkemesii

      Sil
  17. Her anneye yalvarmak istiyorum eğitemeyeceğin çocuğu doğurma! Doğurup sokağa salma lütfen..

    bunu ben de yapmak istiyorum :( çok geçmiş olsun canım
    Allah beterinden korusun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapalım aslında yalvaralım :)

      Saol canım amin :)

      Sil
  18. ucuz atmatmışsınız. bende böyle şeyler yaşayınca gitmeyeydin diye kızıyorum gereksiz yere. herkesten şüpheleniyorsunuz, tedirgin yürüyorsunuz ne yazık ki..! bende sabahları erken çıktıgımda bir an önce gitmek istiyorum, karşıma kimse çıkmasın! Geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık herşeyden mim kapıyorum diken üstündeyim sanki.

      Sil
  19. gogıla "şeyma tanış" yaz öle gir bloguna. umut hikayem blgunun adı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heee temamm girdim öyle neden giremedim ki sende giremiyomusun yoksa sadece banamı özel :d

      Sil
  20. geçmiş olsun pink.
    kötü bir an olmuş,
    o göz hapsine almalar her yerde her yaşta her medeni halde oluyor ve çok rahatsız edici.
    vee eğitilmemiş insanlarla uğraşmak çok zor.
    günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :)
      Evet ya banez kadınlar bile göz hapsine alıyo inanılmaz derecede rahatsız edici.

      Sanada günaydııın :)))

      Sil
  21. Canım yaa, okurken en az senin kadar gerildim. Bir şey olmamasına sevindim. Halbuki olmaması doğal olanıydı.
    Bu kadar kadın ve erkek ayrımı yapılan, kızıl erkekli eğitimin tartışıldığı ülkede dahası da olur ve oluyorda maalesef.
    Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol :)
      Evet doğal olanını olmamasıyken buna seviniyoruz ilginç :))

      Sil
  22. benimde başıma böyle birşey gelmişti kartaldayken.baktım adam beni takip ediyor şöyle kalabalık bir kahvehanenin önüne gelip ardımdai adama avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım beni sabahtan beri takip ediyorsunuz , ne istiyorsunuz yeter artık diye.kahvehanede ne kadar adam varsa toplanıp o adamın üstüne yürümeye başladı bende o arada kaçıp sıvıştım =) bende çok korkmuştum o yüzden kalıp sonrasında neler oldu izleyemedim.bir an önce eve atmak istedim kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yapmışssın haha birdaha öyle bir şey olursa fikir oldu bende öyle yapayım :d

      Sil