Tarih beni yazmıyorsa ben kendim yazarım!

31 Temmuz 2014 Perşembe

Şişko Pinki




                                                Hayattan zevk alarak kilo verin - GoFrm - Go-Forum Türkiye C
Bu gün tartıya çıktığımda sizce kaçı gösterdi? asla tahmin edemezsiniz tam tamına 60 gösterdi evet yanlış duymadınız pink artık 60 kilo. Nasıl bu hale geldim anlayamıyorum ben hiç bir şey yemem ki. Kesin o vitamin ilaçları yaptı pis ilaçlar siz siz olun vitamin ilaçları içmeyin sonra benim gibi şişko olursunuz. Ben yazı tek parça şirin çiçekli elbiselerle geçirirdim sırtı açık olurdu kısa olurdu şimdi o elbiselere giremiyorum girdikleriminde bazılarının sırtı açık etler fışkırıyor bazıları kısacık bacaklar çıkıyor Allahım aynadaki görüntüme inanamıyorum resmen şişkoyum. Normalde hat safa da zayıf bir insandım 43'lere kadar inmiş bir insanım bir anda o kadar şişmek aklımı yitirmeme neden olabilir. Koca kıçım gözükmesin diye istediğimi giyemiyorum resmen. Avuç kadar yüzüm var oda şişer yanaklar çıkar diye ödüm kopuyor.
Kardeşim beni kucağına alır gezdirirdi şimdi bir denese çocuk bel fıtığı olur çok sinirliyim koparıp atasım var etlerimi atamıyorum da. Diyetiseyene mi gitsem ne yapsam bir akıl verin bana. Normalde iştahım hep kapalıdır ma bu aralar bir açıldı görmeniz lazım çikolatalar baklavalar börekleri götürüyorum ne oldu bana resmen evrim geçiriyorum piskolojimin bozuk olduğunu idda ediyor annem piskoloğa gidicem ama sırf şu iştahım için bakalım ne diycek. Eğer o canım elbiselere tekrar igremezsem işte ozaman piskolojim gerçekten bozulur.


Bir de şu hatunu tanıyanınız var mı Ahsen linkini yolladı seni özledikçe izliyorum diye izlerken babannem gelip nerede çekildin bunları dedi bana. Bu hatun resmen deli bende yerimde duramam. Tamam azcık yarım akıllı olabilirm  azcık hiperaktif azıcık kıvırcık olabilirim ama bu kadarda değil!

41 yorum:

  1. Seni cok iyi anliyorum, bende bu sene cok sevdigim elbiselere giremeyince sok gecirdim resmen. Ben Karatay diyeti uygulayacagim, youtube dan videolarini izle istersen, hem saglikli beslenmede oluyor, daha öncede iki ay yapmistim hic zorlanmamistim, keske geri birakmasaymisim, cok yavas kilo verdiriyor demistim ama ne oldu biraktim ve hem sagliksiz beslenme hemde kilolardanda kurtulamadim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karatay sevdiğm bi arkadşımın soy adı araştırıcam kessinlikle :D

      Sil
  2. Ahh sanirim ruhen bazı eksiklikler yasamaya basladın! Duygusal açlıklarını yemek yiyerek gidermeye çalışıyorsun ve böyle mutlu olabileceğini düşünüyorsun muhtemelen. Dikkat et! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyosun bu yüzden piskologa gidicem kendimi çokta iyi hissetmmiyorum zaten :)

      Sil
  3. Benimde iştahım bir açıldı pir açıldı bende 42 kiloydum yıllarca şimdi birden 51 oluverdim. Fark edip yediklerime dikkat etmesem ufuuu kaç kilo olurdum kim bilir. Sana diyeceğim şu yediklerini azaltmaya çalış, olmuyorsa hareketini çoğalt. Çok hareket et onları yak ki kilo olarak dönmesin, her gün yürüyüş yap hem temiz hava almış olursun hem spor yapmış olursun :) Verirsin dert etme dikkat etmekle alakalı azimle zayıflayacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bendendin yani ben zafiyet geçiriyodum bir aralar zayıflıktan bayılırdım habire :d
      Yürüyüş yapıyım tamam çok üşeniyorum ama el mahküm :)

      Sil
  4. 43 diye kilo mu olur. 60 iyidir iyi :)
    tam kıvama gelmişindir sen şimdi :D
    ama daha alma :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende evdekiler gibi kilo veririm diye ödleri kopuyo
      ama vericem hiç rahat değil :d

      Sil
    2. fıstığım nerelerdesin? 70 mi oldun naaptın?!

      Sil
  5. vitaminlerden olabilir mi acaba?Ben çinko ve c vitamini kullanıyorum ve onlara başladığımdan beri iştahım açıldı ama kendimi durduruyorum.Yoksa önüne geçemem diye korkuyorum.Bence bu vitaminler için bir doktora da görün derim.Psikoloğa da git tabi ki.Ama çok da canını sıkma.60 çok abartılı bir kilo değil bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %90 onlardan kaynaklı işin kötü yani hala vitaminsizim
      bana abartılı geldi öyle bir anda korktuum boyda kısa 165 tombiş oldum iyice :d

      Sil
  6. Diyetisyene gitsem de olur ama özellikle akşam 7 den sonra hiç bir şey yememeye özen göster.. ve abur cuburu kes bak göreceksin iki üç ayda eski haline zorlanmadan döneceksin.
    Bu arada aramızda kalsın ben 60 kiloyu en son 10 yıl önce gördüm sanırım :) Keşke yine görebilsem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abur cuburda yemessem ben hiç bir şey yiyemem ki başka bişey yemiyorum zaten
      bugün sadece kahvaltı ve iki çikolata yedim mesela :D

      Sil
  7. Hadi sen fark edemedin kimse de fark edip söyleyemedi mi. :(
    Diyetisyen psikolog falan sen bilirsin ama akşam 6 dan sonra yeme birşey ordan bile kilo veriliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar hallerindne memnun çok yakşımışmışmışda vermemem laımmışş falan başımın etini yiyolar
      akşamları yemem zaten ki :)

      Sil
  8. la biraz hızlı yürüyüş yapsana her gün veya pilates filan. bi de şekerli şey yeme. müzik sağol yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha deep sinirlendirdim seni en sonunda :D
      şekersiz çikolata varmı ki?
      müzik ney müzik anlamadım? :)

      Sil
  9. ayyyy yeme içmede çok seçicisin yaaaa ondan diyom zaten istemezsin beeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heee anladımmmm
      istemem tabi ki Allah korusun :D
      Ben balık haplarımla mutluyum
      benim kafa kıvamda zaten :D

      Sil
  10. Hahaha =)
    Bayramda bende çok kaçırdım yaa iki kilo aldım garanti. Aman veririm diye yedim bakalım sonum ne olcak =)

    YanıtlaSil
  11. Diyetisyene gidipte bir sürü para dökme. Bende var liste veriyim uygula :) Genellikle aynı listeleri veriyorlarmış. Ben bi kez gittim artık onu uygular dururum. Gerçi bebişten dolayı kilolarımla mutlu olma psikolojisine sokmaya çalışıyorum kendimi. Bakalım ne zaman isyaaaan moduna girecem :)
    Ama yakışır yaa çokta kuru olma, 55 ideal bence :)

    YanıtlaSil
  12. Boyun kac senin? Ah tartida 60i görsem ne mutlu olurum kim bilir ;)

    YanıtlaSil
  13. 60 yüksek bir rakam değil. Tabii bu biraz boy ile alakalı, uzun boyluysan ideal kilodasın demektir.

    YanıtlaSil
  14. aaa benim yorum vardı saki burada
    sana şişko demiştim :d

    YanıtlaSil
  15. Pinkim psikoloğa gitsen bile ilaçsız sadece terapi gör malum antidepresanlar kilo vermeni engeller.
    Vitaminleri içmeyi bırak ve diyetisyene git.
    Kafana göre diyet yapıp metabolizmanı mahvetme vee en önemlisi sıkma canını verirsin dikkat ettikten sonra :*

    YanıtlaSil
  16. gerçekten istersen verirsin kiloları üzülme :)

    YanıtlaSil
  17. Ama sen nerelerdesin ki? İyisindir umuyorum ki, göremeyince merak ettim. İyi ol tamam mı ?

    YanıtlaSil
  18. kiloları kesin verirsin ama o iştah açıldı mı tutamıyor insan kendini.. Bende ya çok yiyorum ya da tartıdaki sonuç yüzünden, yemeden içmeden kesiliyorum:(

    YanıtlaSil
  19. ya 60 da nedir yahu hemen verirsin üzülme :)

    YanıtlaSil
  20. Ay bir an yazıya yorum bırakacaktım 31 temmuz 2015 sandım, bir baktım 14. Ya pinky nerdesin sen nerelere kaybolduun

    YanıtlaSil
  21. ah başlığa bakınca ben de bi şey sandım kilonu yahu 60 nedir ki:) ve gel artıkk

    YanıtlaSil